Ważne daty
do 3 listopada
Rejestracja on-line Opłaty
|
7-8 listopada
Konferencja
|
JOANNA KRUPA
NARODOWE CENTRUM KULTURY
Joanna Krupa – z wykształcenia psycholog. Doświadczenie zawodowe zdobyła w agencji marketingowej Grupa Eskadra, która jako pierwsza w Polsce profesjonalnie zajmowała się marketingową obsługa miast, regionów i produktów turystycznych. Tworzyła pierwszą strategię komunikacji marketingowej dla Województwa Śląskiego i wizerunkową kampanię promującą hasło „Śląskie. Pozytywna energia”.
W trakcie pracy w Grupie Eskadra tworzyła również między innymi: strategię dla miasta Torunia, kompleksową strategię, cykl szkoleń i przygotowanie CI dla projektu Wioski Beztroski w Kotlinie Kłodzkiej, obsługę PR dla kampanii Czysta Akcja, obsługę marketingową dla Kopalni Soli w Wieliczce.
W Narodowym Centrum Kultury jest odpowiedzialna za koordynację portalu Mapa Kultury. Uczestniczy też w tworzeniu programów i stron internetowych festiwali, min. Europejskiego Stadionu Kultury.
W związku z zainteresowaniami działała z Fundacją Młodej Kultury Hopsiup Project, w której współtworzyła program edukacji architektonicznej „Projekt: Przedszkole”. Program uznany został przez Mazowiecką Okręgową Izbę Architektów za najbardziej znaczące wydarzenie 2011 r.
ARBA TURIM W PARZĘCZEWIE? CZYLI MAPAKULTURY.PL JAKO PORTAL PROMOCJI KULTURY REGIONÓW I TURYSTYKI KULTURALNEJ.
1. Portal Mapa Kultury. Ludzie, miejsca, klimaty - narzędzie promocji kultury w regionach:
• najważniejsze cechy portalu powołanego przez Narodowe Centrum Kultury
• narzędzia wykorzystywane przy prezentacji treści - interaktywna mapa, geotargetowanie, Kalendarz Wydarzeń Kulturalnych, multimedia (galeria, filmy, gry edukacyjne, program "Tradycja nie umiera") - Szlaki kultury i aplikacje mobilne - narzędzia przydatne w turystyce kulturowej.
2. Jakie informacje można zamieścić i wyszukać na portalu – łączenie treści o walorach kulturalnych i turystycznych regionów:
• przykładowe wpisy z kategorii ludzie, miejsca, klimaty
• różnorodność: od historii kultury, przez kulturę ludową, po popkulturę, od zabytków wielkich miast po polne kapliczki, od noblistów po lokalnych społeczników
3. Użytkownicy portalu:
• kto oddolnie promuje region?
• motywacja aktywnych użytkowników publikujących wpisy według grup: uczniowie, podróżnicy, pasjonaci, instytucje, organizacje
• kto poszukuje informacji na portalu: turyści, uczniowie, zainteresowani kulturą
4. Możliwości współpracy i rozwoju portalu Mapa Kultury.
• rozwinięcie działu Multimedia - prezentacja filmów i publikacji dotyczących kultury w regionach produkowanych przez instytucje odpowiedzialne za promocję kulturalną i turystyczną -wspólne z regionami premiowanie najbardziej zaangażowanych w promocję regionu użytkowników
• social media i aplikacje przydatne w turystyce kulturowej i promowaniu kultury w regionach
Organizatorzy
|
|
Partnerzy
|
|
Patronat honorowy
|
|
Patronat medialny i branżowy
|
|