Ważne daty
do 3 listopada
Rejestracja on-line Opłaty
|
7-8 listopada
Konferencja
|
ANNA KRÓL,
GO CULTURE sp. z o.o.
Założycielka i prezes zarządu Go Culture. Komunikacja dla kultury, pierwszej agencji zajmującej się profesjonalnie realizacją oraz komunikacją projektów z obszaru kultury. Konsekwentnie dowodzi nie tylko, że kulturze należy się profesjonalna komunikacja ale także, że można jednocześnie wyznaczać trendy, utrzymywać wysoki poziom usług i wskazywać kierunki rozwoju innym firmom. Wizjonerka. Stale inspiruje i motywuje siebie i zespół do wdrażania autorskich projektów z obszaru komunikacji oraz edukacji kulturalnej. Stawia na budowanie relacji pomiędzy twórcami, artystami, a branżą komunikacyjną oraz instytucjami i biznesem. Wśród projektów autorskich realizowanych przez Go Culture wspomnieć można o „Przystawce z kultury” – interdyscyplinarnym pomyśle edukacji kulturalnej dla dorosłych oraz wdrażanym właśnie „Big Book Festival”. Z wykształcenia krytyk sztuki, teatrolog. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w planowaniu strategii komunikacyjnych oraz promowaniu wydarzeń kulturalnych. Autorka kampanii promocyjnych i projektów z zakresu sponsoringu kultury. Planowała i realizowała komunikację dla wydawnictw, festiwali, koncertów, wydarzeń o charakterze społecznym i edukacyjnym oraz projektów o zasięgu międzynarodowym. Realizowane przez nią działania czterokrotnie zdobywały nagrodę Złotego Spinacza w najbardziej opiniotwórczym konkursie organizowanym co roku przez Związek Firm Public Relations. Wykładowca Polish Open University.
„KULTURALNE MIEJSCÓWKI” – SEKRETY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI POPRZEZ i DZIĘKI KULTURZE.
Prezentacja poruszająca problematykę budowania wizerunku oraz promowania miejsc poprzez kulturę. Wskazanie jak konsekwentne inwestowanie w kulturę, budowanie strategii w oparciu o kulturę oraz rozwój turystyki kulturalnej może wzmocnić wizerunek miejsca, a także wpłynąć pozytywnie na rozwój turystyki, a w konsekwencji rozwijać region gospodarczo i ekonomicznie. Wystąpienie oparte na praktycznej wiedzy i licznych przykładach, w tym również autorskich kampanii realizowanych przez agencję Go Culture.
Organizatorzy
|
|
Partnerzy
|
|
Patronat honorowy
|
|
Patronat medialny i branżowy
|
|