Ważne daty
do 3 listopada
Rejestracja on-line Opłaty
|
7-8 listopada
Konferencja
|
ADAM MIKOŁAJCZYK,
Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc
Prezes Zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc. Międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu, dziennikarz. Zaangażowany przez British Council do międzynarodowego grona ekspertów ‘City Idea Bakers’. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Gospodarka Przestrzenna – Zarządzanie Miastem i Regionem. Student The Chartered Institute of Marketing (Londyn/Warszawa) oraz Stonebridge Associated College. Jako konsultant w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w latach 2001-2004 był współtwórcą pierwszych strategii marketingowych dla miast i regionów w Polsce. Przez ostatnie lata pełnił funkcję Redaktora Prowadzącego i Dyrektora Zarządzającego „Brief for Poland” – pierwszej w Polsce, specjalnej platformy medialno-consultingowej z zakresu marketingu miejsc. W ramach platformy „Brief for Poland” pomysłodawca wielu nowatorskich przedsięwzięć, m.in.: „Pierwszego Raportu o stanie marketingu miejsc w miastach i regionach Polski” (2007 r.), Seminarium – Forum Praktyków Marketingu Miejsc (2008 r. Warszawa, 2009 r. Łódź), Targów – Galeria Marketingu Miejsc (2009 r., Łódź), Ligii Marketingu Miejsc itp. Autor licznych publikacji dot. marketingu terytorialnego i prelegent na kilkudziesięciu konferencjach w Polsce i za granicą. Wykładowca studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego „Marketing Terytorialny – promocja rozwoju regionów i miast”. Członek Jury wielu konkursów, m.in. na najlepszy produkt turystyczny (Konkurs POT) i najlepsze wydawnictwo promocyjne (Konkurs ‘Złote Formaty’). Dwukrotny laureat wyróżnienia w konkursie im. Mieczysława Orłowicza na najlepsze materiały prasowe i telewizyjne promujące polską turystykę.
WARSZTAT: EVENT MARKETING. WYKREUJ WYDARZENIE, KTÓRE ZADZIWI ŚWIAT
Harmonogram:
1) Rozgrzewka
2) Rola wydarzeń w kreowaniu marki miejsca
3) Launch marki poprzez event – przykłady
4) Przegląd pomysłów – casy eventów ze świata i Polski
5) Ćwiczenie 1
6) Strategie eventowe – dla dużych i małych
7) Kreacja eventu – przydatne wskazówki
8) Projektowanie eventu
9) Identyfikacja interesariuszy i budowanie koalicji
10) Ćwiczenie 2
11) Komunikacja, promocja, branding eventu – wybrane strategie i przykłady
12) Event jako wydarzenie PRowe – współpraca z mediami
13) Ćwiczenie 3
14) Podsumowanie
Organizatorzy
|
|
Partnerzy
|
|
Patronat honorowy
|
|
Patronat medialny i branżowy
|
|